NBE support for private

Vi sælger vores produkter via forhandlere.

Derfor skal du ved reklamationer og andet behov for support, henvende dig der hvor du har købt produktet.

Vores øvrige forhandlere kan naturligvis også hjælpe dig med et evt. problem eller reservedel – find forhandler via vores forhandlerliste >

Du skal forvente, at denne support er betalbar.

 

Internetforum

Vi har etableret et internetforum for ejere og entusiaster af træpillefyr, kaldet StokerForum >

Det er vores erfaring, at der her altid findes hurtigt hjælp og viden til løsning af små problemer – også når vores forhandlere har lukket.

Du kan også med fordel anvende StokerForum til at få mere viden om dit anlæg, herunder de mange muligheder der er for køb af ekstraudstyr, til at gøre fyret endnu mere økonomisk.

StokerCloud Service

Hvis du er i tvivl om hvorvidt dit fyr har de optimale indstillinger, kan du kontakte en af vores eksperter via denne kontaktformular > Bemærk: dit fyr skal være online på StokerCloud.

Hvis dit fyr ikke er online – kan du følge denne vejledning > Når vores ekspert har vurderet anlæggets indstillinger, får du en e-mail.

Et ikon på styringen ( kun V7, V10, V13 & V16 ) viser dig at der er en besked fra StokerCloud Service.

Hvis du har øvrige tekniske spørgsmål til vores produkter kan du anvende denne kontaktformular >

Det er en stor hjælp hvis du som ejer af NBE fyr udfylder alle punkter i formularen.