nbe support

NBE SUPPORT PRIVATE

Vi sælger vores produkter via grossister og større distributører.

Derfor skal du ved reklamationer og andet behov for support, henvende dig der hvor du har købt produktet.

Vores øvrige forhandlere kan naturligvis også hjælpe dig med et evt. problem eller reservedel – find forhandler via vores forhandlerliste >

Du skal forvente, at denne support er betalbar.

INTERNTFORUM

Vi har etableret et internetforum for ejere og entusiaster af træpillefyr, kaldet StokerForum >
Det er vores erfaring, at der her altid findes hjælp og viden til løsning af problemer – også når vores forhandlere har lukket.
Du kan også med fordel anvende StokerForum til at få mere viden om dit anlæg, herunder de mange muligheder der er for køb af ekstraudstyr til at gøre fyret endnu mere brugervenligt.

STOKERCLOUD SERVICE

Hvis du er i tvivl om hvorvidt dit fyr har de optimale indstillinger, kan du kontakte en af vores eksperter via denne kontaktformularen >
Bemærk: dit fyr skal være online på StokerCloud.
Hvis dit fyr ikke er online – kan du følge denne vejledning >
Når vores ekspert har vurderet anlæggets indstillinger, får du en e-mail.
Et ikon på styringen (kun V7 og V 10) viser dig at der er en besked fra StokerCloud Service.

 

Hvis du har øvrige tekniske spørgsmål til vores produkter kan du anvende denne kontaktformular >

Det er en stor hjælp hvis du som ejer af NBE fyr udfylder alle prunkter i formularen.

 

 

 

 

 

 

nbe